Κατηγορία αρθρου: Ομορφιά, Fitness

Μήπως φταίει η κρεβατοκάμαρά σου για τον κακό ύπνο

Δες τι πρέπει να κάνεις για να έχεις μία υγιή κρεβατοκάμαρα.

Οι ειδικοί λένε πως θα πρέπει να είναι το καταφύγιο του ύπνου σου. Αλλά πώς θα κάνεις την κρεβατοκάμαρα σου ένα ασφαλές καταφύγιο; Ιδού τα σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να ξέρεις για να μην κάνεις κακό ύπνο:

Ανανέωσε το στρώμα σου.
Αν δεν το έχεις αντικαταστήσει τα τελευταία 7 χρόνια, ίσως είναι ώρα να αγοράσεις ένα καινούργιο αφού ο κακός ύπνος μπορεί να είναι αποτέλεσμα αυτού. Είναι, επίσης, ώρα για ανανέωση, αν το νιώθεις βουλιαγμένο και σβολιασμένο ή αν ξυπνάς συχνά με πόνο στην πλάτη. Για να επεκτείνεις το χρόνο χρήσης του στρώματος, τοποθέτησε το πάνω μέρος στην κάτω πλευρά (τα πόδια στο κεφάλι) και γύριζέ το αν είναι διπλής όψης κάθε 6 μήνες.

Αντικατάστησε τα μαλακά μαξιλάρια.
Για να ελέγξεις αν το μαξιλάρι σου έχει χάσει τη φόρμα του, δίπλωσέ το στη μέση και βάλε ένα βιβλίο από πάνω. Αν το μαξιλάρι δεν ξεδιπλωθεί (ρίχνοντας κάτω το βιβλίο), χρειάζεται αντικατάσταση, καθώς δεν υποστηρίζει καλά τον αυχένα και το κεφάλι.

Μείωσε την ένταση στα φώτα.
Απόφυγε το δυνατό κεντρικό φως και προτίμησε να τοποθετήσεις λαμπτήρες θερμού φωτός, περίπου 60 watt. Οι λάμπες που εκπέμπουν λευκό φως ή φως ημέρας έχουν φωτισμό που μοιάζει με εκείνον των ηλεκτρονικών συσκευών που μειώνει τη μελατονίνη, την ορμόνη του ύπνου.

Πνίξε τους θορύβους.
Η χρήση μιας συσκευής λευκού ήχου ή ανεμιστήρα σε βοηθά να πνίξεις τους θορύβους του δρόμου ή τις φωνές απέξω. Σε αντίθεση με την τηλεόραση ή το ραδιόφωνο, όπου αυξομειώνεται ο ήχος και εμποδίζουν τον ύπνο, αυτά παρέχουν συνεχή, σταθερό ήχο.

Μείνε δροσερή.
Η θερμοκρασία του σώματος πέφτει φυσικά τη νύχτα, κάτι που σε βοηθά να αποκοιμηθείς και να παραμείνεις κοιμισμένη. Όταν το δωμάτιό σου είναι πολύ ζεστό, αυτό εμποδίζει τη συγκεκριμένη διαδικασία. Μια τυπική σύσταση είναι να διατηρείς τη θερμοκρασία του δωματίου σου ανάμεσα στους 18 και 22°C

Πηγή: www.shape.gr |


Μάιος/2015
ira
πηγή :4umarket1